چرا افراد مبتلا به ESRD تغییرات در خروجی ادرار در طول دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا افراد مبتلا به ESRD تغییرات در خروجی ادرار در طول دیالیز

بیماری کلیوی end-stage نیز بیماری مرحله 5 کلیه نامیده می شود. این یک شرایط جدی است که عملکرد کلیه ها به طور کامل از دست داده است. هنگامی که شما از ESRD رنج می برند، پزشکان به شما توصیه می شرایط پیوند کلیه یا دیالیز به طولانی شدن طول عمر خود را.

بسیاری از بیماران به پیشنهادات دکتر گوش اما آنها پیدا کردن ادرار تغییرات خروجی. چرا؟

ادرار در حد طبیعی است حداقل 0.5ml / کیلوگرم / hr.The الیگوری تحت 400ml / D در حالی که آنوری تحت 100ml در / D. بسیاری از افراد مبتلا به ESRD رخ می دهد الیگوری یا آنوری. دلایل به شرح زیر است:

1.Oliguria

حاد ESRD باعث می شود بیماران به آنوری در speed.The سریع وارد کنید تنها چیزی است که پیدا کردن دلایل دقیق است. اقدامات، معکوس بیماری کلیه، بهبود خروجی ادرار و اطمینان از ایمنی از زندگی ما است.

در همین حال، درمان موثر نه تنها خروجی ادرار بازیابی بلکه سطح کراتینین را کاهش می دهد.

2.Anuria

کلیه کاملا از دست می دهد افراد مبتلا به function.ESRD آن بر تصفیه خون بستگی دارد به یک نظم survival.In برای حفظ زندگی سالم، بهبود کیفیت زندگی، امید به زندگی طولانی تر و محافظت از ارگان های دیگر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که به شدت به آنها توصیه می شود که طولانی تر زندگی خود را. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چه خبر؟ چگونه کار می کند؟

کلیه درمان چین

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تر می شود و در world.As داروهای چینی بسیاری از انواع محبوب تر، ESRD را می توان از ریشه درمان می شود. داروهای چینی فعال گشاد شدن عروق خونی برای تامین اکسیژن و خون به اندازه کافی برای بدن ما است. به عنوان ESRD توسعه، زباله های زیادی را در بدن ما انباشته در نتیجه منجر به التهاب و لخته، بیشتر، مواد بیشتر و بی فایده تر سپرده در کلیه باعث آسیب بیشتر کلیه ها. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای عملکرد ضد التهاب، NTI-انعقاد و تخریب از گیاهان matrix.Chinese خارج سلولی نیز تغذیه برای کلیه برای تعمیر آسیب کلیوی و بازیابی توابع کلیوی را فراهم می کند. در مرکز درمانی ما، ما همچنین تصفیه خون برای ایجاد یک محیط بهتر نگه داشتن بهبود کلیه است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان ESRD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: